Такмичење из пливања

Базен, купаћи костим и капа за пливање су све што нам треба за бављење спортом који се зове пливање.
   04. 09. 2017. год. одржано је такмичење у пливању. Из Војке смо кренули у 10. 15, аутобусом, до градског базена у Инђији. Учествовалчи су: Тара Добродолац, Милан Петровић, Милош Васиљевић, бојан Стругаловић, Марина Николчић, Дамјан Екмеџић, Михаило Екмеджић, Ђуро Тривуновић, Урош Тривуновић и Немања Стругаловић. Такмичење је почело у 12 часова.  Такмичили смо се у три категорије : прсно, леђно и краул.
         Сви пливачи су освојили изврсне награде. Пласирали смо се на окружно такмичење, које се одржава на базену у Врднику. Када је почело распливавање, одмах сам желела да скочим у базен. Уплашила сам се кад сам скочила, јер сам цела потонула у хладну воду. Нисам знала шта да урадим, како да се угрејем...
    Почела је трка! Пливала сам „ пуном паром“ и освојила друго место! Мој труд је допринео освајању медаље.
       Било је ово моје прво такмичење у пливању.  Очекује ме окружно такмичење у Врднику. Навијајте за моје другаре и мене!

 Тара Добродолац IV-1

Коментари