Шта би Вук Караџић рекао деци данашње генерације

Вук Караџић би у XXI веку имао свашта да види и свашта да нам поручи!

„Драга децо, довела ме је једна машина у XXI век и ево шта имам да вам кажем.
Приметио сам да вам је моја азбука користила, па сте научили да читате и пишете. Много
вам је помогао и Никола Тесла, наш научник, јер је изумео струју. Сада живите много
удобније. Међутим, приметио сам да имате светлеће кутије, које зовете лаптоп, телефон,
компјутер и таблет. Ушао сам у кућу једне породице и видео децу која гледају у те кутије.
Рекао сам им да то оставе и ураде домаће задатке. Мрко су ме погледали, као да желе да
побегну. Опет су сакрили главе иза тих кутија.
Такође, видео сам да деца не брину због својих оцена и да мали број њих има одличан
успех у школи. Већина само гледа у те кутије! Ни собе нису поспремили!
Децо, идите код својих другара! Урадите заједно домаће задатке, а код куће
помажите редовно својим родитељима! То ће свима више значити од постигнутог рекорда
у игрицама!“

Тара Добродолац IV-1

Коментари