ПЕСНИК МИРОСЛАВ КОКОШАР У НАШОЈ ШКОЛИ

Мала деца током детињства имају снове. Овај песник је остварио свој сан.
Мирослав Кокошар је песник који је написао збирку песама ,,Мени је мене жао”.
Песме је почео да пише у трећем разреду. Његов учитељ и вршњаци су се одушевили када
су чули његову прву песму. Учитељ му је рекао:,,Мирославе, ти ћеш бити велики песник”.
Али, Мирослав му је одговорио да жели да буде учитељ као и он. ,,Успећеш више као
песник него као учитељ”, рекао му је учитељ. ,,Путоваћеш у разне школе и упознавати
децу и учитеље”. Мирослав је наставио да пише. Сада је познати песник. Објавио је више
књига прича и песама за децу и одрасле. Многима је помогао објавивши збирку песама
,,Мени је мене жао”. Могло би се рећи да је херој.
Волео бих да тако сви људи успеју у животу. За све је потребна школа. Остварите
своје снове!

 


Наши мали песници
Батина

Стигла је из самог пакла,
нит' је дуга, нит' је кратка,
стално децу неку млатка
површина јој је глатка.

Деца би радо уништила батину
Ал' не смеју ломити имовину татину.

Е, зато другари и стари и млади
Будите мирни да батина не ради.


                          Андрија Никић IV -2

Доста насиља!
Ружно је кад гледаш тучу дечака
Ружно је кад гледаш тучу у школи.
Ниједно дете не сме да туче
Него мора увек да се воли.
Насиља је доста,
Много га је било
И на разним местима
одувек се вило.
Свако насиље мора да се спречи.
Уз доброту и љубав
најлакше се лечи.
Кад си љут на неког
Њега би да бијеш.
Али, прво размисли
Јер батине можеш
и ти да добијеш.


                      Емина Зековић IV-2

Чаролија

Чаробна сам увек била:
мамина добрица,
татина вредница,
течина лепотица,
а чикина краљица.

Само је проблем,
учитељица!

„Лепа си и чаробна“, каже ми она,
ал' ми да двојку, већу од слона!
Шта ми вреди чаролија та?
Пита ме кад не знам, а некад и знам....

                            Маријa Масал IV-1

Тетка

Тетка воли као мама
одувек је била дама.
Најлепше се игра с нама
и увек је насмејана.
Она све разуме,
пријатељ да зна уме.
Кроз бајке и приче пловимо,
бескрајно се волимо.
Сваки пут нам забаву спрема,
са тетком нема проблема...


                            Маријa Масал IV-1
                                                                                                              Петар Лепшановић IV - 2

Коментари